Наружна реклама
Один із найбільш значущих та ефективних сегментів за обсягом прибутковості. У самому сегменті поза конкуренцією вуличні конструкції, потім інтер’єрна реклама, наступна реклама на транспорті, в театрах, кінотеатрах. Зовнішню рекламу як спосіб залучення продажів найчастіше вибирають торгові центри, гіпермаркети, індустрія розваг.
Зовнішня реклама дозволяє ефектно, ефективно недорого і доступно донести потенційному клієнту інформацію про продукти або послуги, що продаються. При цьому йде формування споживчої довіри, що, зрештою, призводить до збільшення продажів.
Основні переваги зовнішньої реклами:
– Ефектність подачі (видовищність).
– Велике охоплення аудиторії.
– Візуальна наочність та запам’ятовність.
Наша компанія пропонує повний цикл: від виробництва до монтажу рекламних конструкцій, об’ємних букв, консолей, світлових коробів, рекламних щитів, мобільних бордів. |
Вивіска зовнішня |
Вывеска наружная — рекламная плоскость, произвольного вида, с изображением логотипа компании, слогана или предметов продажи. Выполняется в объемном или плоском исполнении, с подсветкой (внутренней или контражурной) или без. Устанавливается, как правило, на: крыше, фасаде или над входом и информирует (рекламирует) об организации или предприятии, находящемся внутри здания.
Вывеска выполняет две функции: это подача информации и реклама. Как средство рекламы вывеска относится к категории наружной рекламы и, прежде всего, выполняет имиджевую функцию. По сути, вывеска является визитной карточкой компании размещенной на фасаде здании, помогая потенциальному покупателю понять, что производит и какие услуги оказывает компания. Чем эффектнее и информативнее будет «визитная карточка» тем больше шансов на привлечении своего покупателя.
|
Вивіска інтер’єрна |
Вивіска інтер’єрна – рекламна площина, різного виду, із зображенням логотипу компанії, слогану або предметів продажу. Виконується в об’ємному або плоскому виконанні, з підсвічуванням (внутрішнім або контражурним) або без. Встановлюється всередині приміщення (торгового центру, гіпермаркету), над входом та інформує (рекламує) про організацію чи підприємство, що знаходиться всередині торгової зони за вітриною.
Вивіска виконує дві функції: це подання інформації та реклама. Як реклами вивіска належить до категорії зовнішньої реклами і, насамперед, виконує іміджеву функцію. По суті, вивіска є візитною карткою компанії, яка розміщена над вхідною групою при вході в торговий зал, допомагаючи потенційному покупцеві зрозуміти, що робить і які послуги надає компанія. Чим ефективнішою та інформативнішою буде «візитна картка», тим більше шансів на залучення свого покупця.
|
Оформлення торгових залів та вітрин |
Ефектне та якісне оформлення торгових залів, вітрин, зон продажу значно підвищує продаж компанії. При цьому необхідно врахувати важливий момент – замовлення на виготовлення та монтаж рекламної продукції необхідно розміщувати в одній компанії (комплекс робіт), що, зрештою, призводить до більш ефективного, оперативного та якісного виконання робіт.
До оформлення торгових залів та вітрин відносять:
– Виготовлення POS-матеріалів;
– брендування вітрин, інтер’єру торгового приміщення (стін, колон тощо);
– підлогові наклейки;
– ростові фігури, антикрадіжки.
Експозиція вітрини повинна постійно оновлюватись. Періодична зміна реклами (сезонна, напередодні свят, важливих подій) дозволяє утримувати постійний купівельний інтерес (попит) і істотно впливає на продажі компанії.
Професійне оформлення торгової зали забезпечує:
– зростання продажів та збільшення прибутку;
– підвищення іміджу та репутації;
– збільшення кількості покупців та час їх перебування у торговому залі.
|